Direktlänk till inlägg 19 maj 2019

> 19 Maj 2019

Av Malin - 19 maj 2019 18:51

Halloj !


Som vanligt så går helgerna snabbare än veckorna! 


Denna helgen har spenderats på bästa tänkbara sätt - Med barnen! Har även blivit lite handarbete mellan lekplatsbesöken men det har gått hur bra som helst. Tanken är att inom kort ska det komma upp lite bilder & mönster på sådant jag gjort men det får vänta ett tag till. När man bara ipad att göra inlägg med så blir det lite "jobbigt" ;) Okej det är nog för att jag är lat.


Resten av kvällen blir att fixa lite käk, sen sätta sig i soffan och bara vara resten av kvällen. Se om jag kan få mitt egengjorda mönster klart så man kan lägga ut det - Kan ju ge er en ledtråd på vad det är - " En liten kompis till små barn att krama på natten" Inte så lätt att lista ut va? :) 


Men jag hoppas att ni alla har haft en fantastisk Helg ! 


//  Malin

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Malin - 16 maj 2019 19:55

Hej Vilken fantastisk dag det faktiskt har varit idag. Vädret har ju varit helt underbart trots att det har blåst en del. Imorse vaknade jag kl 10.45 , jag insåg då att mon sambo hade låtit mig få sov morgon. Det behövdes verkligen. Under tiden som j...

Av Malin - 14 maj 2019 23:24

Då va det dags igen!  Jag har tidigare haft en blogg men den valde jag att ta bort av ett X antal orsaker. Men nu har jag valt att åter igen starta en ny och jag hoppas att det denna gången kommer gå bättre :)   I denna blogg kommer det komma i...

Presentation


Mitt namn är Malin & lever tillsammans med min sambo & mina tre barn. Denna bloggen kommer handla mest om vad som kommer upp under dagarna, tankar, känslor & vad som händer runt omkring. Hoppas ni får nytta utav denna blogg då det kommer dyka upp massor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards